elif0106 Yenidoğanında kalpte üfürüm yaşayan varmı doğumdan sonra zor nefes almasından farkettim çocuk doktoru hastanedeyken 2. Günümüzde yoğun bakıma aldı kardiyoloji yarın görücek bunu yaşayan varmı . Genelde geçici oluyo delik olabilir kalbinde diyorlar
hunilimomm elif0106 benim küçük kizimda da var kordon dolanmasiyla doğmuştu nefesi hızlı hızlı alıyordu doktor götürün dedi götürdük baktı normal dedi ilerde geçer dedi hastalık zamanlarında ara ara duyulur korkulacak bişe değil demişlerdi
elfidamilaa Bizde de aynı durum var kardiyoloji doktoru gördü zamanla kapanır dedi 6 aylıkken tekrar kontrol edilecek genelde geçici oluyormuş yenidoğan bebeklerin hepsinde oluyormuş zaten ☺️
elif0106 elfidamilaa ne kadarlıkken farkettiniz nefesi çok hızlı alıp verme inleme gibi sesler oldumu
Dhi bizde vardı dedikleri gibi kalp deliği ile üfürüm benzer belirtiler veriyor,en başından farkedilmesi güzel bişey. bizdeki üfürüm takipli mesela ben kalp hastası olduğum için genetik geçişli olabilir diye. üfürümün çoğu yaşına gelmeden kapanıyor