Kızlar bugün aşımız vardı sağlık ocağında bir ayda sadece 200 gr almış hemşire çok az dedi. Ek gıdaya 2 haftadır geçtim tadımlık olarak vermeye çalışıyorum ama yemiyor zaten ağzını kilitliyor. Onun dışında emziriyorum sürekli sütümünde yetersiz olduğunu düşünmüyorum. Çişli bez konusunda sorun yok. Bu ay çok hareketlendi ondan mı böyle oldu acaba başına gelen var mı ?