anplt 5 aylık bebeğim ağzına sürekli bişeyler alıyor bende uyurken atlet verdim tutuyor öyle uyuyor ağzına alabileceği uyku arkadaşı öneriniz var mı
zehraaktas anplt battaniyesi ve benim bi yazmam uyuma arkadaşı hoş uyuyunca atıyo ama işte onlara sarılıp uyuyo 🤣
Elisa2103 Fisher Price Uyku Arkadaşı Koalayı kuzum çok sevdi doğduğundan beri hep yanında sanırım birde e bebekte görmüştüm mendil şeklinde uyku arkadaşları vardı
anplt Elisa2103 bi sizinkine bakayım mendilleri bende gördüm ağzına aldığı için müslin mendil şeklinde olanlar daha mantıklı geldi
aslansmoms Benim oğlum koalayı, budizz i falan hiç sevmedi neler aldım ama olmadı sadece müslin örtü 😂😂😂 ruhu fakir çocuğumun
Yagmur_24 aslansmoms 😀😀😀😀 agshdh güldüm valla ya neyse büyüyünce anlar o kçnı yortar annee adidas ayakkap die fendi gözlük die sjdhfh merak etme ananız ağlar yeni nesil off osdff
anplt aslansmoms hahaha🤣bende ağzına aldığı için müslin yeri olandan mı alsam kararsız kaldım ama elinde diş kaşıyıcısı olan ayıcığı beğendim
aslansmoms Yagmur_24 adidas nike bir sürü ayakkabı aldık inşallah onları giyer 😂😂 siz böyle söyleyince aklıma düştü 😂😂 biz alıştıryoz bu çocukları marka diye yeminle bak sinir oldum çocuğun markasız bir şeyi yok hediyeler hariç kahretsin baştan yanlış yapıyoruz 🙄
Yagmur_24 aslansmoms tabiki öyle 4 yaşında yeğenime rayban aldım sence mantıklı mı ne anlar? ağladı hayvan oyuncak iatiyomuş🤓🤓 büyüyünce gözlük al teyze die gelir ama mecbur alacaz şimdiden başladık çünkü🥸🥸 inan kendi paramı kazanana kadar aşırı pahalı şeylerim olmadı sonuçta memur çocuğuyum nasıl isteyim. Ama çocuklarımıza bizim yokru mantığı ile yaklaşınca böyle oluyo işte…
aslansmoms Yagmur_24 hahhaa ah çocuklar hee oyuncak sen o gözlüğün fiyatını biliyon muuuğğğ 😂😂 valla hiçbir şeyi eksik olmasın ama benden bir iki kez istesin öyle alcam bir şeylere istekli olsun istiyorum. Her şey önünde olunca hiçbir şeyden memnun olmayacak
Yagmur_24 aslansmoms kesinlikle ben hala hatırlarım bir şey alındğındaki sevinçlerimi🥸 her şeyi verirsek doyumsuz olur gerek de yok bilmesin inşallah istikrarlı olurum hayırlısı ile
aslansmoms anplt onu hiç sevmedi hele ebebekteki tavşanı diyosunuz sanırım. Ucundaki dişlik kısmına 3 parmağı zor giriyor zaten 😂😂
Yagmur_24 zehraaktas valla keşke uyusa donumu bile veririm hiç sorun değil ywterki uyusun ben dilenciyim uyku dileniyorum ama allah da daha ses çıkarmıyo ona da kırgınım
aslansmoms zehraaktas benimkisi de öyle müslüni yanına bırakınca uyumuyo ki 🙄 kucağımda müslini yüzüne öreter yüzüne sürer ya da ana kucağında müslinle uyur.