Gul_anne Zeyzey05_ benim 4 buçuk yaşında oğluma dün yazmış doktor ilk defa kullanıyoruz iyi gelir inşallah
Candy_88 Zeyzey05_ kızım bir buçuk yaşındayken domuz gribi olunca kullanmıştık bir yan etki yaşamadık ama ilaca rağmen uzun sürmüştü iyileşmesi
Kuzeymommerve btba geçmiş olsun. Bize de bugün yazdı doktor. Sabah akşam yarım ölçek dedi. Siz ne kadar verdiniz acaba ?