Benim ilk kızım 3 yaşında ikinci bebiş 3 aylık ilk kızımda en zorlandığım donemdeyim kreşe başladı bu sene kreşin de etkisi var tabi bı de üstüne kardeş geldi hastalık falan derken …. Bı huysuzlanmalar sinir halleri var ya TV ya telefon ya da illa biriyle oynana şeklinde vakit geçirebiliyor TV ve telefon az vermeye çalışıyorum tabi . Evde anneanne ve ben daha çok ilgileniyoruz maalesef eşim ya işte ya dışarda arkadaşlarla oturmaya falan akşam biraz geç geliyor 😑 ( çok önüne gecemedim bunun dışarda oturursa da bı ise bı sebebe muhakkak bağlıyor tartissam ya da sürat assam da pek bişey değişmiyor ) iştahsızlık desen cabası zorla biseyler yediriyorum .