Günaydın kızlar , fikir istiyorum sizlerden..
sizce 1 yaş doğum gününü evde aile arasında mı kutlamalıyım , dışarıda kalabalık mı?
Bu konuda deneyim yaşamış evde kutlamış pişman olmuş anneler nedenleri ile açıklarsa çok mutlu olurum. Aynı şekilde dışarıda kutlayıp pişman olanda varsa sebepleriyle bana da fikir olur şimdiden çok teşekkürler ❤️