Ceyce56 Arkadaşlar bilginiz varmı acaba sormak istedim ben çocuğumu göremiyorum eski eşim göstermiyor konusturmuyor daha doğrusu bende adliyede şikayette bulundum nzmn cevap gelir bilginiz varmı çocuğumu ne zmn görebilecem ha bu rada velayet ortak
Asel20 Hiç bilgim yok canım Allah yardımcın olsun o mahlukat kocanada vicdan merhamet versin Postun üstte kalsın die yaziyorum 😐
Ceyce56 beyzadodo avukatla görüştüm dedi şikayet edin polis size getirir ama şikayette bulundum hiç bir şey olmadı avukat tutacak durumum. Yok
beyzadodo Ceyce56 muhtarliktan fakirlik belgesi cikarin , adliyede barodan avukat takep edip dava acabilirsiniz fakirlik belgesiyle