Normal spiral var bende bebeğim 10 aylık 8 aydır spiral var ilk bi kaç ay lekelenmelerim adet dişi kanamalarim oldu ve adetimin gununu uzatmisti hatta 2 hafta boyunca adet olduğumu bilirim şuan yeni yeni düzene giriyor şimdi de adetim tam boşalmiyor çok gelmiyor yani. Eşim korunmuyor bakalım şimdiye kadar hamile kalmadım ins da kalmam