Ayse12345678 oranın çocuk erkek doktorları ilgisiz evet bnde sevmedim geçen yıl büyük çocuğumu götrmüştüm memnun kalmadım. Bu bahsettğim bayan doktor bu sene gelmiş. Zaten geçn yıl Arnavutköye taşındım ama görmedim daha önce. Bebeğimle baya ilgilendi kontrol için kendi kağıt yazıp randevu verdi. 1 aylıkken felan, konuşkan sevimli biri, erkek olanların ağzından kerpetenle laf alıyordum ve somurtkandılar. Bu hastanede gördüğüm kadarıyla iyi doktor fazla kalmıyor kaçırıyolar hemn umarım gülşah hanım ayrılmaz. Çam sakuraya herzamn gitmk mümkün olmuyor ama Acili iyi ilgileniyor tek sıkıntı çok kalabalık oluyor