ikizzannesii Kızlar sizinde 3lü aşıdan sonra kolunda nokta şeklinde kırmızı kabartı kalmış mıydı. Bebeklerim 5 aylık oldu hala gitmedi
tugbasari248 ikizzannesii verem aşısıymış o doktorum normal olduğunu bizim sol kolumuzda nasıl aşı izi varsa onlarında öyle kalacağını söylemişti