tubamngr Merhabaaa ☺️ bebeğinize yıkarken hangi marka doğal şampuan kullanıyorsunuz yada neyle yıkıyorsunuz ? Banyo sonrası yağ mı yoksa nemlendirici mi kullanıyorsunuz ?
UcuBulunamayanBant tubamngr mini dolin sampuan kullaniyoruz oglum atopik dermatit ciltli oldugu icin doktorumuzun onerisi nemlendirici olarakta sebamed bebek kremi kullanıyorum
Gakkoyenge Ecowell kullanıyorum yağ yerine losyon kullanmamızı söylüyor doktorlar ecowell losyon kullanıyorum şampuanda çok güzel konak problemi yaşamadık 🌸🫶🏻
tubamngr Gakkoyenge peki içeriği tamamen doğal ve temiz mi bu markanın ? Evet yağ kullanmayı pek önermiyorlar losyon mu nemlendirici mi kullanmalıyım emin olamadım her doktor farklı konuşuyor. Tam içime sinen doğal içerikli şampuanda bulamadım açıkcası
Gakkoyenge tubamngr evet tamamen doğal organik zaten, çamaşır deterjanıda siveno kullanıyorum tavsiyemdiir
Minikturtaannesi Minoris kullanıyorum ve çokta memnunum içeriği temiz banyo sonrası da mustelanın yağını kullanıyorum