Ulku__ Arkadaşım üst modele geçtiği için nespressoyu bana 2900 vereceğini söyledi bende alsam mı diye düşünüyorum. Cok kullanmadı biliyorum garantisi yeni bitti. Kullanan vsrmi fiyat iyi mi sizce
Edanurmasal Ulku__ ben kullanıyorum bendeki kahveyi de güzel yapıyor tek sorun bence kahveleri biraz pahalı
Gakkoyenge Ulku__ çok ucuz hemen kap derim kapsüller pahalı haberin olsun doldurmalık kapsüllerden alırsan uyguna gelir bu modeli bu fiyata hemen kap
Ulku__ Gakkoyenge sağol canım cevapladigin için dolduran derken onu hiç duymadım nerden temin edebilirim
Gakkoyenge Ulku__ doldurabilir kapsül kahve yazarsanız çıkar 🥰 daha uyguna gelir kahveyi içine koyarsınız daha iyi