balcicegin_annesi ben 2.ayinda normal açılır kapanır sırtı tam yatabilen bir ev tipi salıncak aldım oğlum 11 aylık hala kullanıyorum . Daha küçükken uyuyordu içinde hatta sabaha kadar . 6yasina kadar da kullanılabiliyor. Böyle bişey öneririm sana da dediğin modeli bilmiyorum ama elektrikliler genelde küçük oluyor ve içe gömülü oluyor bebek yatınca 3veya 4.ayinda o şekilde yatmiyorlar çevreyi görmek istiyorlar . İstersen bendeki salıncağın fotoğrafını da atarım instagramdann bunlar daha ucuz ve daha uzun süreli kullanılıyor