iki_prens_annesi_ hanımefendi kaşık maması, süt, muhallebi gibi şeyler vermeyin bebeğinize ağır gelir bir faydası da yok boş kilo. Biz bile yatmadan onları yesek zaten rahatsız oluruz. Mamayı kendi kendine bırakmış işte ne güzel. Yerine bir şey koymanıza gerek yok. Hele süt asla. Doktorlar bangır bangır bağırıyor sütün zararları hakkında