Selam hanımlar, ben bir instagram hesabına denk geldim, ismi hayata iyi bakarız. Bilmiyorum daha önce duyan oldu mu ama bu Milli Eğitim Bakanlığı ve Hayat Holding’in bir projesi. 3. ve 4. sınıf öğrencilerine, ailelere ve öğretmenlere ekolojik okuryazarlık dersleri veriliyor. İklim Değişikliği, Biyoçeşitlilik, Eko-vatandaşlık, Doğal Kaynakların Yönetimi gibi dersler var. Şimdilik 10 şehirde varmış ama sayı artar diye tahmin ediyorum. Bu na ek olarak birde kütüphane kuruyormuş Hayat holding meraklısına ilgilisine duyurulur.