Bykozn Zaten tek göğsümde genelde süt oluyor dogerimde olsa ds çok cok az şimdi öbür göğsümde de dolgunluk hissi yok neler yapa bilirim tekrar artırmak için yardım eder misiniz
zeyneperll Bykozn bende öyle hissetigimde bol meyve suyu salep Çay içiyorum eski haline dönüyor bol bol sıvı tüketin
Aysegulb Bykozn dolgunluk hissinin olmaması memenin terbiye olması demek , sütünüzün azaldıgı anlamına gelmez , bol bol su için yinede🙏🏻
Xcbaby Bykozn memenin yumusamasi sut azaldi demek degildir gunde 3 lt su icin bol yesillik yiyin şekerli iceceklerden uzak durun..
Bykozn Aysegulb sadece yumuşama değil süt sağma pompasiyla da baktım bebeğim de doymadı öyle dedim azaldı diye
Bykozn Xcbaby farkındayım canım süt sağma pompasiyla da baktım o yüzden azaldı dedim su tuketiyorum bol bol
Xcbaby Bykozn sut sagarken elde ettiginiz sut gercek miktari göstermez bebek emerken sut salgilamaya devam eder vucudunuz anne bebegi emzirirken mutlu oldugu icin oksitosin ve prolaktin hormonlarini salgilar ayni sey sut sagarken olmayabilir…
Aysegulb Bykozn bolca sıvı alın rezene cayı ıcın baska bssyin faydası olmuyor zaten en önemlisi su , bosuna tatlılar yemeyin onların faydası olmaz kilo olarak geri döner birde uyku🤞🏻
Bykozn Aysegulb suyu her fırsatta içiyorum büyük bardaklarla tatlı şeyler de helva flan yiyorum ama aşırı değil tabiki uyku problemimiz var bebeğim çok huysuz ve uyku nerdeyse çok çok az uyuyorum ve birde 3 yaşında kızım var gündüzleri de uyuyamam o yüzden
Bykozn Xcbaby yani hem süt sağma pompasiyla baktım hem bebeğim doymuyor hem göğüslerim aşırı yumusamisti gercekten azalmıştı ama çok şükür artırmayı basardim