9 aylık erkek bebeğim alt iki dişimiz var ancak 1,5 2 aydır hemen hemen her uykusundan ağlayarak uyanıyor . Kucağıma alıyorum sakinleşiyor uyuyo diye bırakmaya çalışıyorum yine ağlıyor ve bu sırada ayakta gezinmem gerekiyor oturdum mu deliriyor . Bu bir süreç mi ? Diş veya başka bir acı ağrı mı ? Yoksa uykuya dalmalı ile ilgili bir problem mi bilemiyorum ?