canselkrtt Anneler, bu ara değişik bir salgın var. Öksürük, ateş, grip. Hastaneye gitmeden doktorumla konuşarak evde kendim iyileştirmeye çalışıyorum. Hastaneler çok kötü. Sizde durumlar nasıl?
Deletedmom_110 canselkrtt sorma sorma şifa versin size bütün bebişlereee bize de inşallah mafoldık 1 aydır sımdı oğlumda tek öksürük kaldı bende perşembe mecbur götürücemmm ne yaptıysam geçiremedim baya öksürüyor gece üst üste uzun öksürdü 2 gün sonra 1 yaşında nasıl bir felaket hastalık cidden
canselkrtt Deletedmom_110 bizde de önce ateş başladı acaba diş mi dedik, grip ve öksürük başladı. 11 aylık daha öksürünce kustu acıdı boğazı. Bugün doktoruna yazdım öksürük şurubu için. Çok şükür iyi geldi ilk kullanmamızda. Biraz da ıhlamur içirdim. Çok geçmiş olsun sizlere.