Ahadensar25 arkadaşlar merhaba bebek emziriyorum havada soğuk oldugu için hastaneye vs gitmek istemiyorum bebeğim rahatszdı yeni iyileşti çünkü ve şimdi en kötüsü ben çok kötü grip oldum burun akıntısı vs var bana önereceginiz grip için hap varmıdır kullanabilecgim
elmaliturta Ahadensar25 turşu suyu için.. tüm limonu minik minik doğrayın kabuklarıyla birlikte yiyin birde 2tatli kaşığı bal yarım limon sıkın üstüne sıcak su bir bardak da yapın ve bunu sürekli tekrarlayın çok iyi geliyor.. normalde ilaç tavsiyesi zaten yanlış birde emziriyorsunuz doktor dışında bir öneriyi dikkate almayın
Mirayy00 Ahadensar25 1 haftador cekiyorum emziriyosan bebegine gecsin istemiyosan paroldan baska ilac icemezsin dedi zencefili nane limon turus suyu limon suyu burnuma serum fizyolojik 1 hafta oldu yeni tiparladim bide bebegini emzirirken maske tak opme felan bebisine gecmesin
Roniya Ahadensar25 bana aferin ve parol yazdı doktor. Antibiyotikte yazdı ama çok kötü olmadığın müddetçe içme dedi. İçmedim henüz
ozgearpaci İlaç yerine ben soğan suyunu öneririm gribe bire bir Doktor tavsiyesi olmadan hastaneye gitmeden ilaç kullanmayın bence 1 soğanı 4 e bölüp 3 barsak Suda kaynatıp bir adet limon sıkıp için hemen faydasını görürsünüz
Miraaa Bende emziriyorum grip olmuştum acile gittim birşey vermiyceklerini biliyodum ama eşim çok ısrar etmişti minoset icebilirsin dedi doktor bana cok iyi gelmisti 2 günde atlatmistim