Merhaba 2yasındsn sonra günde 3kez 10ar damla yani toplam 30damla günlük olcak sekilde kullandım ben yetiskinler icinde günde 3kez 30ar damla yani toplamda günlük doz 90 damla seklinde diye kullandık hep birde acıldıktan sonra 6ay icinde atmanız gerekiyor yalnız biraz karın agrısı ve ishal gibi yapıypr benim bebeklerimi