1 aydır 3 kez kanlı kaka yaptı aralıklarla. Nokta şeklinde minik. Çatlak mıdır alerji midir sizce. İlk yaptiginda hemen bezi goturdum mikroskopi ve amip testi yaptirdim bisey cikmadi. 2. Ve 3.yi test yapmadim. Doktorum bir daha yaparsa yaptir dedi. Her ay kilo alimi da azaliyor 2. Ay 900, 3. Ay 700, 4. Ay 500 gram aldi. Sadece anne sutu aliyor. Vucutta dokuntusu falan yok ama besin alerjisi olmasindan korkuyorum.