Dün gece 39 derece ateşlendi kızım sabah doktora götürdük halsiz çok fazla
Boğaz kulak enfeksiyonu dedi antibiyotik verdi
Bugünde ben çok fena grip olmuşum kızımda hapşırıyordu zaten burnu da akıyor bu sabahta ben böyle oldum eşimde tekrar bebeğe bulaşır mı falan dedi ama zaten hasta 10.5 aylık bu arada