pyrz00 Kızlar burun tıkanıklığı var bebeğimde 2 gündür deniz suyu burun aspiratörü kullanıyorum fakat vücut ısısı 36,5 baş bölgesi 37 çıkıyor ara ara öksürüyor aranızda nebulizatör falan kullanan var mı bu arada ateş düşürücü verdim
BARTUMOM pyrz00 benim oğlumda 4 aylık öksürük , burun akıntısı ve hirilti vardı doktora götürdüm antibiyotik verdi forum fizyolojik ile burnunu temizleyip hava verdim çok şükür daha iyi simdi. Sizinki daha küçükmüş doktora götürün ciğerlerine inebilir
kiminoykusubu_ pyrz00 ateşini kulak içinden ya da koltuk altından ölç. Alından olanlarda yanılma payı var. Küçük olduğu için doktora götürebilirsin. Geçmiş olsun.