Bebeğim 3 aylık ben rahatsızdım biraz sanırım bebeğe de geçti ama ateşi en fazla 37.4 oldu yaşadığım yerde hastane çok kötü ve kalabalıktı baya götürmek istemedim halsizliği ve huysuzluğu var calpol verdim çay kaşığı ile sizce ne yapmam gerekiyor ilk çocuğum b