ByAslan 2 oğlum var büyük 2 ay snra 4 yaş olucak küçükte 18aylık dha 🫠 3 gündür adetim gecikti bu arada çok ağrı kesici fln içmiştim o yüzden normaldir dedim eşim işten gelirken test aldı ve biz şok iki kere yaptım çift çizgi çıktı . Hadi benim gibi olan varsa peş peşe çocuk büyüten yazsın birz neler bekliyor gerçi ben 2 çocukla pert oldum ama hayırlısı böyleymiş az çok ne bekliyor beni biliyorum 😅
mystery1903 ByAslan saglikla kucağınıza almayı nasip etsin. Allah kolaylık versin. Tek cocukla perti çıkan ben sizi tebrik ediyorum. Benim gözümde bordo berelisiniz😅😊🙏🏻
yokolmaz ByAslan Allah kolaylık versin ,ben 3 cesaret edemiyorum ,gerçi biri 8 yaşında ,diğeri 18 aylık ama ben yinede yok yok yok ,büyük konusmimde ,rabbim olmayana nasip etsin valla .iyi cesaret sozdekide .😅
ByAslan mystery1903 hahahah yaa var ya hep çok çocuk istiyorum demekten geldi bunlar başıma evet çok seviyorum çoktaa zor ama bu kadr erken değildi yaa 3. Olduğunda iki oğlumunda büyümesini istiyordum nasip artık
Ecemakkuzu mystery1903 hahahhahah bencede ya bebegim 6 aylık ve hiç bir zararı yok koliktr değil uykusu da düzenli şükür ama gmasla cesaret edemiyorum ksrdesi olsun istememe rağmen.
ByAslan yokolmaz yaa isteyerek değil aslında enfeksiyonum var diye spiral takılamadım geçen ay gittim ilaç kullandım bu ay bekliyordum takılırım diye yaşan oldu 🫠
mystery1903 Ecemakkuzu masallah ne guzel🧿 benim oğlumda oyle uyudumu 2 3 saat uyur islerimi hallederim yemegini temizliğimi yaparim. Ama uyanıkken 1 dakika yerinde durmaz 18 aylik bu arada hep pesindeyim🥲 gurbette tek başımayım asiri zorlanıyorum yalnızlıktan 🥲 2. Cocuk ne zaman dediklerinde cinlerim şeytanlarım basima toplaniyor tüylerim diken diken oluyor 😅oyuzden 2. Düşünmüyorum allah isteyene bakabilecek olana nasip etsin benden paydos 😅
Ygmr_izm Kızım 4 buçuk oğlum 2 buçuk yaşında 40 günlük bebeğim var. Son 6 senem bebekle hamilelikle geçti. İlk çocuğum kız sonrakiler erkek. Kızım mızmız bana düşkün ilgiye düşkün bi çocuk. Oğlum 3 yaş sendromunda huysuz. Bebek de sürekli ilgi istiyor. Eşim destek olmaya çalışıyor ama sosyal hayat kalmadı. Bugün pazara markete eczayeneye gitmek zorundayım ama kara kara düşünüyorum nasıl çıkcam. 3. Sürpriz oldu. Hemen kızımı okula verdik ağır geçiyordu uyku basıyordu falan. Sonra okul bitti yazın biraz hamilelik rahatladı sonra son dönem de zor geçti. Kolay falan diyemem ama Allah sağlık versin grip miyim yorgun mu deli miyim anne mi karar veremedim bi dönemdeyim. Başaracağız 🤣
ByAslan drkrd kadın hastalıklarına gittim ama takmadı çok enfeksiyon var dedi ilaç fln verdi onları kullandım bu ay gidicektim işte sonuca göre taktıracaktım hamile olduğumu öğrendim
ByAslan drkrd annem yakınımda ama ne olursa olsun öyle olmuyor sonuçta gece uyanmaları evin düzeni çocuklar hep benden ilgi bekliyor