Bebegm 14 aylık. Pazar günü uyandıgında agzının kenarları kırmızı kırmızı olmuştu. Yatmadan önce mama yedi kalıntıları vardı ona bagladım. Ama pazardan beri her uyandığında sındıde yanakları pütürlü kırmızı oluyor. Alerji gibi böyle.şuana kadar alerjisi yoktu hicbirseye yada olsa bile bigün olup gecerdi. Genelde yediği şeyleri veriyorum.hepsi denenmiş şeyler. Anlayamadım neden oluyor. Bisürü şey var kafamda. Banyo sabunu ve şampuanı değiştirdim ama oyke olsa vucutta da olmazmı.bana nemlendirici önerebilir misiniz .belki kuruluk yapıyor cildi 🤷
Sadece agız kenarı ve yanaklarında cok nadir boynuna falan iniyor tek tük. 😐 Napabilirim