Kızlar dişim önce biraz ve bazılarında mesafe var aslında etrafındakilere diş teli takmak istiyorum dediğimde o kadar kötü değil diyorlar …
Neyse bu beni artık rahatsız etmeye başladı.
Bir tane bileziğim var 37 civarı bişey satıp diş teli taksam mı diyorum sonra bir yanım kalsın ne olur olmaz diyor napsam ya