Kızlar bebeğim 38 dereceyi gördi yüksek değil biliyorum ama salgın dönemi bu derece yüksek dr a götürülmeliymiş götürdüm ertesi gün zaten dr influenza bu belli dedi onun özel şurubunu yazdı 5-10 gün kullanımı oluyormuş ama bize 15 gün dedi böyle özel gün kullanmam var mı bize mi eczaneci yanlış yazdı. Birde siz neler yaptınız nasıl iyileşti bebekelriniz