Belisim_ Merhaba bebeğim 40 günlük , hep yan yatma kaynaklı kafasının arkası şekillenmedi , acaba düz kafa yastığı alsam düzelir mi ? Geç mi kaldım emin olamadım. bir de e-bebek civilde falan olanlardan kullananan var mı memnun kaldınız mı acaba
sarfinazar Belisim_ kafasını bir sağa bir sola yatırın düzenli olarak. Arada da dik yatırın. Ben gündüz yatırıyorum dik. Kusmaya dikkat etmek icin
Turunjukedi Ben hic yastik kullanmadim duzenli olara saga sola ve sirt ustu yatirdim kafa sekli gayet mumtazam gelisti ama yastigi dogmadan almistim alt degistirme masasin da kullaniyorum sadece bir de arada arabada