Kızlar kızımda meme reddi vardı zaten mama da içmezdi ben de uyurken içirirdim ve sonra alıştı sonradan hem gündüz hem uyurken içmeye başladı bende gündüz içtiği yetmiyordur diye uyurken içmesine de izin verdim şimdi bir sorun olur mu böyle Acaba bir de bazen gece uyurken mama da veriyorum şu an 1 yaşında ne yapmam lazım acaba artık