Remziyeyldz reyhan12 bizde de oldu bende yumurta yedi o mu alerji yaptı diye düşündüm 5 gün falan oldu karın bölgesinde oldu
durukusunannesi_ reyhan12 bizde olmadı ama olması normal kızamık su çiçeği ikisi de döküntülü hastalık ikisinde aşısı aynı anda oluyor
reyhan12 Remziyeyldz aynen oglumunda oyle karninda kolunda cocuk zaten uyuzdu zor gecirdik toparlanmadan bu cikti basimiza ya asidan oldu yada antibiyotik kullandik ondan oldu sabah doktora goturucem
re19 Kaç tane iğne vuruyorlar acaba biz yurt dışındayız 4 tane birden yapıcaz iki koldan iki bacaktan diye valla kara kara onu düşünüyorum çok huysuz oluyor çok canı acıyo sanırım ama 4 çok fazla geldi bana