Bebeğim 8 buçuk aylık aşırı hareketli bir bebek. Uyurken de uyanıkken de. Gece hareketli olduğundan beşiği sanki kendine dar geliyor ( park yatak ) öyle dönüyor ki kendini uyandırıyor diye düşünüyorum çünkü gece 10 defa kalkıyor uykusuzluk canıma tak etti. Ne yapacağımı bilmiyorum önerisi olan var mı 😪