Bebeğim 1 ay önce üşütüp hasta oldu balgam oluştu iyileşmeye yakın. Sonra iyileşti tabi ama balgam geçmiyor gündüzleri yok gibi ama gece olunca çocuğum nefes alirken bell oluyor hırıltısı oluyor bazen balgam öksürük yapıyor. Nasıl geçirebiliriz balgamı. Uzun süre geçmezse ciğerlere iner fln diyorlar korkuyorum. İlaçsız antibiyotiksiz önerisi olan varsa lütfen 🙏🏻 ilaca elimden geldiğince karşıyım doğal yolla geçirebilir miyiz