eylulyagizmoms_ 4 programlı var bende masadan aldığımı direk makineye koyuyorum yani gayet temiz çıkarıyor. Geçen sadece motoru yanmış ve altı delinmiş deterjanlardan kaynaklıymış oda. Yaptırdım yine kullanacağım. 2019 da A101’den almıştım hatta. 50 derece var 1 saatlik hep onda yıkıyorum eko modunda evet kötü çıkıyor