atsmms Oğlum ağır bir bronsiolit atlattı. Bu akşam tam iyileşti demiştim şimdi sabaha karşı yine kusarak uyandık. Öksürüyor. Ben nerde yanlış yapıyorum bu çocuğu hiç dışarı çıkarmayacak mıyım nolur bana bir akıl verin ağlamaktan helak oldum sabah sabah
naynini atsmms ahhh🥺 bizim de iki haftadir durum aynı. Zaman zaman ağlıyorum, sinirlerim çok yıprandı… Bu arada biz hiç dışarı çıkmamıştık… Evde hasta oldu birden anlamadık 🤦🏻♀️ yani çıkmamak da çözüm değil ne yazık ki… Gelenimiz de olmadı🤷🏻♀️
alr_ atsmms Bizimde durum böyle ya 3 aylık kızım balgamlı öksürüyor 1 haftadır ilaç buhar makinesi veriyorum ama yok fayda etmiyor öksürük krizine giriyor sürekli çocugum 🥺
AleynaTG atsmms evet tekrar oldu öksürük başladı sadece. Bebeğim kusmuyorda kakasıyla çıkıyor sadece balgamı. Zaten etrafta herkes hasta bebekler dahil.
atsmms AleynaTG nasıl tekrar olabilir aklım almıyor. Bizimki de balgamlı kustu. Ama öksürük şiddetli nerdeyse bitmişti
naynini atsmms yeğenim bebekliginden beri çeker halasının balı 🥺 geçenlerde hasta oldu🥺 Antibiyotik kullandı ama tam iyileşti dedik ama dört gün sonra tekrarladi ve yine antibiyotik verdiler… Maskesiz gezmez okulda bu arada 🤦🏻♀️
atsmms naynini aynı aynı şekilde doktora da götürdük tekrar çok iyi dedi. İlaçlarını dün son kez verdim düşünün bu sabah yine ateşi var. Artık çok yıprandım. Hasta olmasin