7 ay 14 günlüğüz bu zamana kadar çok uyuyan bibek değildi ama 1 aydır uyku rutini yapmıştım 2 kez kalktıyodu geceleri ama kızlar son 1 haftadır inanılmaz kalkıyor ve öyle ağlıyor ki sanki etini çekiyoruz mama içiyor istemeyince atıyo emzik tutan kız emzik almak istiyor gündüz sıkıntısı yok emzik alıyor gece olunca yok eşimle nöbetleşe bakıyoruz ama adam çalışıyor nereye kadar kalkıcak alt dişini yeni çıkardı ikisini de üstfe gözüken bişey yok ama inanılmaz bitiğim