Kızlar hayırlı sabahlar 4 aylık oğlum var aksam 8 de gece uykusuna geçeriz 12 kadar uyur. Yatmadan bir daha emziriyom oraya kadar tamam ama gece saat başı kalkıyor sizde durumlar böyle mi yoksa benim oğlan mı böyle yapıyor saat başı kalkıyor emiyor yatıyor.