Kızlar kızım 14 aylık ve sabah genelde 11 gibi uyanır kahvaltımızı yaparız 12 gibi birinci uykusuna geçer 3 gibi 3 buçuk gibi uyanır ikinci öğününü yer sonra biraz oynar ikinci uykuya geçer saat 8 gibi uyanır akşam yemegini yer sizce nasıl ara öğünler aklımı karistiriyor bazen yer bazen çok uykuya düşer atlariz sizler nasılsınız öğün konusunda