Kızlar ben sütten kestim oğlumu bugün ikinci gün ama berbat derecede göğsüm şiş ve ağrıyor biraz sağdım elimle ama tekrar şişti özellikle sağ göğsüm çok kötü sol biraz daha iyi bir kere daha sağmama gerek var mı bir gündür sağma yapmıyorum sağılacak gibi de değil gerçi cok kötü oldu 😓