Hanimlar 3 buçuk yasnda oğlum var krese gdiyo. Gecen ay bronsit oldu yeni dogan bebegimede bulasti 1 hafta hastanede yattık ölümlerden döndü yavrum. Oğlum zaten hala öksürüyo deli gbi balgamı burun akıntısı var. 2 kutu antibiyotik bitirdik evde hava veriyorum. Tereyagi pekmek sarimsak sirtina gazete koymaktan tut herseyi denedim. Oglum prematüre bağışıklığı çok dusuk ama balik yagindan tut d vitaminine takviyelerini alır. Beslenmesine dikkat ederim. Meyve falan tüketr zaten cok sever. Ama 1 aydr ne olduysa toparlayamiyorum.zaten bebekten dolayı uykusuzum yorgunum lohusa depresyonu hala gcmedi. Caresi yokmu bu hastaligin ya denemedigm yol kalmadi 😭