esmanr çapak için mutlaka doktora görünün önemli bir şey değildir ama rahatsız eder bir de masajı var onu gösterir doktor silmeyi de kendi sütünüzle yapın içini değil sadece akan çapağı silin bir yumuşak ağız mendiline süt akıtıp, hıçkırık içinde 10-15 saniye emzirin biraz sırtını pışpış yapın geçer hemen yetişkinler su içince geçer bebekler emince geçer mantık bu şekilde