BerenA12 ben oturtarak emzirmekte çareyi buldu m. Uykusu gelince çekiliyor memedsn dönüp uyuyor, yorgan yastık etrafta yok . Hiç bi şeye takılmıyor. Takılırsa daha çok ağlıyor çünkü. İlk gün gayet güzeldi son emzirme saati sabah 5 gibiydi . Çok ağladı . Ayakta gezdirdim falan . Ağlamasında tek uyumasın dedim uyusunu açmaya çalıştım falan ama çok ağladı . Bi daha öyle ağlamadı . Diş çıkarma zamanına falan denk geldi bizimki biraz ağladığı günler oldu ama . Şuan sık uyanması bitti . Acıkınca uyanıyor ve memede uyutmuyorum