Minikkusumm55 canım bende memur değilim, 2 yıl onlisans mezunuyum, küçük bir yerde yaşadığım için iş imkanı da yok hiç, hamileligimin 6 ayına kadar 6 sene boyunca markette çalıştım sonra ayrıldım, çalışma saatleri iş yükü çok ağır olduğu için bir daha markete asla dedim, dediğim gibi küçük bir yerde de olduğum için başka imkanım da olmadı. Şimdi bi büroya basliycam muhasebe bölümü gibi denebilir. Tek maaşla geçim artık çok zor, bir şey alacağım zaman ihtiyaç olsa bile 40 kere düşünmek yorucu artık. Aman para yetsin diye düşüne düşüne kendime ve eve bir şeyler almayi hep erteliyorum varsa yoksa oğluma olsun o yesin o giysin diyorum ama düşünüyorum da eşimin maaşına ek +17bin lira gelir bizi çok rahatlatacak. Zaten kayinvalidem üst katimda oturuyor baş edebilirse o bakacak inşallah oğluma da.