Nida00 Merak eden annelerimiz için bebeğim düşmüştü 2 saat sonra kusmuştu doktora gittik ve bize kötü bi denk geliş olduğunu çocuğun üşüttüğünü düşmeye dair bi sıkıntı olmadığını ama yinede gözlemlemeye devam etmemizi söyledi.