Arkadaşlar ben ilk reglimi 40 imdan 2,5 ay sonra yani bebegim 4 aylıkken oldum. Devamı hamilelikten önceki normal periyodumdaki gibi yani her ayın aynı günü şeklinde mi devam etmesi gerekiyor? Sizlerin nasıl oldu? Bu arada hamilelik.oncesi adetim.cok.duzenliydi her ay aynı gün aynı saatte olurdum