Bilgem2009 çok üzüldüm, bizimde öyle emmiyor emmek istemiyor, bende ne yapacağımı şaşırdım, alerjikte bi çocuk mama da veremiyorum. Sağıp kaşıkla içiriyoruz ya da biberondan bardak gibi içmesini öğrettik artık deneye deneye öyle de içiyor, geceleri uyku halinde alıyor. Üzülme diyeceğim ama sen gene de bir anne olarak elbette üzüleceksin, valla beni nazarlamışlardı ondan emmeyi bıraktı çocuğum sende bi güzel oku üfle kendine, çevrene okuttur bi kendini bebeğini. Biraz üzerinde durmamaya çalış, sütünün kalitesi de önemli çünkü. İnşallah zaman sonra almak ister 🙏🏻