Her emme sonrası kusmaya başladı ve bugün doktor reflü dedi başına gelen varmı yapılması gereken bişey varmı gavisgon verdi ama ins işe yarar özellikle gece çok oluyo artık gece olsun istemiyorum zaten uyumuyorduk geceleri hiç şimdi kusma da başladı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️😭