Kızlar merhaba bebeğimi emzirirken gözünü kaşıyordu birden ağlamaya başladı ve gözlerini kapattı. Sonra gözlerini açınca baktım gözüne kan oturmuş. Gözünün beyaz kısmında iğne ucu kadar kırmızı bir nokta var. Aklım çıktı çok korktum ama annem bir şey olmaz az sütünden damlat geçer diyor. Tırnakları da kısa ama çok keskin tırnakları var ya her ne kadar engellemeye çalışsam da ellerini gözlerine götürüyor sürekli. Benzer bir şey yaşayan var mı? Hala çok tedirginim kızlar yaa