güzel annelerim selam, oğlumun alt diş etleri bir süredir beyazlamış haldeydi ve şişlerdi hatta arka diş etleri bile sertleşti ama onların çıkacağını sanmıyorum tabi ki şu anda çünkü daha 5 buçuk aylığız. bugün baktım ki alt dişleri iki tane damağında çizik oluşmuş bunlar sizce ne zaman patlar? deneyimli anneler bana bir fikir verin, tüyo verin ne olursunuz bebeğimin huzuru kalmadı. uyuyamıyor, 15 dk da bir uyanıyor ağlayarak. acaba çok sürer mi patlaması bir de patlayınca biraz da olsa rahatlar mı? eski düzenine geri dönsün acı çekmesin istiyorum çünkü düzen müzen kalmadı. bundan birkaç gün önce memede de çok huzursuzdu ki şimdi de öyle emmek istiyor ama huzursuz ayaklarını ellerini kollarını oynatıyor hep kendini çekiyor(gazı yok, meme reddi de değil eminim) emmek istemesine rağmen böyle uyuyamıyor o zaman da :( yardım edin