Hanımlar 15 aylik bir kızım var ve çok hırçın sürekli etrafındaki çocukları dövüyor istediği olmayınca ki bende bana vursa bile asla el kaldırmam öğrenmesin alişmasin diye sadece yapma derim gülmem ciddileşirim ama galiba kuzenlerinden gördükçe alışıyor hatta alışmış durumda bu arada kuzenleri 3 4 yaşlarında onlarla bulusturmasam evde o kadar sıkılıyor ki kapının önünde oturup ağlıyor oyunlar oynuyorum ilgileniyorum ama benden de sıkılıyor artık ve bunları 7 24 yapamam ki çok kafama takıyorum bu durumu napmam lazım bilmiyorum dövüyor mesela karşıdakini yapma diyorum öp halayı diyorum öp abiyi ablayı güzel diyorum yok anam kinlenmis sanki opmuyor dövüyor ha bire ya böyle ilerlerse aşı yaramaz bir çocuk olursa hiç te sevmezdim laftan anlamayan sürekli inatlaşip arkadaşlarını döven çocukları